ВХІД

ПЕРЕВІРТЕ КАНДИДАТА НА СЕРВІСНІСТЬ

 

ТЕСТ, РОЗРОБЛЕНИЙ АНАСТАСІЄЮ ВЛАДИЧИНСЬКОЮ - ЄДИНОЮ СЕРТИФІКОВАНОЮ КОНСУЛЬТАНТКОЮ З СЕРВІСУ У СХІДНІЙ ЄВРОПІ, А ТАКОЖ АВТОРКОЮ ШКОЛИ СЕРВІСУ KMBS.

АВТОРСЬКИЙ ТЕСТ ЗАЛИШАЄТЬСЯ У ВАШІЙ КОМПАНІЇ НАЗАВЖДИ ДЛЯ ВНУТРІШНЬОГО ВИКОРИСТАННЯ.

 

 

ПРИДБАТИ ТЕСТ

КІЛЬКА СЛІВ ВІД АНАСТАСІЇ

 

ЦЕЙ ТЕСТ - MUST HAVE ДЛЯ ВАС, ЯКЩО ВИ:

ВЛАСНИК БІЗНЕСУ
У БУДЬ-ЯКІЙ СФЕРІ

І ХОЧЕТЕ БУТИ ВПЕВНЕНИМ, ЩО ВАША КОМАНДА ПРАЦЮЄ В ЄДИНІЙ СЕРВІСНІЙ КУЛЬТУРІ.

ТОП-МЕНЕДЖЕР ЧИ КЕРІВНИК

І ВАМ ПОТРІБНО РОЗУМІТИ, ХТО З КОМАНДИ ПІДСИЛЮЄ СЕРВІС, А ХТО - ЗНИЖУЄ ЙОГО РІВЕНЬ.

HR-СПЕЦІАЛІСТ
& РЕКРУТЕР

І ВАМ ВАЖЛИВО ВЖЕ НА ЕТАПІ СПІВБЕСІДИ ВІДСІЯТИ КАНДИДАТІВ, ЯКІ НЕ ПОДІЛЯЮТЬ ВАШІ ЦІННОСТІ.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ?

  • Авторський тест з 24 запитань – розроблений Анастасією Владичинською на основі багаторічного досвіду в роботі з топовими брендами. В тесті немає води – лише практичні ситуації, які реально виникають у роботі.

  • Глибока діагностика – запитання спрямовані не тільки на виявлення того, що співробітник знає чи не знає, але й на оцінку його мислення та сервісного ставлення.

  • Готовий інструмент для HR та керівників – це шанс зрозуміти, чи готові ви бачити цю людину у своїй команді -  наскільки вона сервісна і чи мислить категорією турботи.

  • Список запитань для будь-якої сфери – тест можна застосувати в таких сферах, як готелі, ресторани, рітейл, банківська сфера, контакт-центри, салони краси, стоматології та інші бізнеси, де на першому місці стоїть якість обслуговування клієнтів.

  • Чітке бачення того, як підвищити сервісніть вашої команди – тест покаже, на яких саме  аспектах обслуговування варто зосередити увагу.

ЦЕЙ ТЕСТ - НЕ ПРОСТО ПЕРЕВІРКА. ЦЕ ІНСТРУМЕНТ, ЯКИЙ ЗАОЩАДИТЬ ВАМ ЧАС, ГРОШІ І НЕРВИ.

WOW РЕЗУЛЬТАТИ ПІСЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТЕСТУ

Олена Гончаренко та Тетяна Перимська (Сестри Debi) - співвласниці мережі ресторанів Debi Group

Впровадили новий інструмент для первинного відбору сервісного співробітника від Анастасії Владичинськоі !
Дуже задоволені результатом, тест допомагає на ранньому етапі зрозуміти та знайти своїх людей з геном сервісності та допоміг не витрачати час на співбесіди з потенційно не нашими працівниками!

Насправді це допомогло нам ефективно використати наш час !
А також завдяки тому , що тест складений з питань різного напрямку, дуже легко відслідити напрямок думок потенційного співробітника та зрозуміти його цінності та сервісне бачення ❤️

Ірина Філіпова
SpaDream

Школа сервісу анастасії - це не лише про «змінити бізнес, процеси, стати клієнтоорієнтованими, сервісними, лояльними», це швидше перепрошити і свій власний спосіб життя, підвищити запити до життя настільки, що це стало днк. Не погоджуватись на менше, любити людей, яким продаєш послугу чи товар. А далі воно як помахом імплементується на бізнес, системи, людей. Я не знаю, як ти це робиш. Але це працює.
Школа сервісу стала для мене переломним моментом взагалі у взаємодії з людьми.

СЕРВІСНІСТЬ ПОЧИНАЄТЬСЯ ТУТ.

ОДИН ТЕСТ - ДЕСЯТКИ ПРАВИЛЬНИХ РІШЕНЬ.
СТВОРЕНО, ЩОБ ЗНАЙТИ СПРАВЖНІХ «СЕРВІСНИХ ЗІРОК» У ВАШІЙ КОМАНДІ.

 

  • 24 АВТОРСЬКІ ГЛИБОКІ ЗАПИТАННЯ ВІД АНАСТАСІЇ ВЛАДИЧИНСЬКОЇ

  • ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ: КОЛИ, ЯК І КОМУ ДАВАТИ ТЕСТ

  • ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ В КОМПАНІЯХ ЯК В УКРАЇНІ, ТАК І В ЄВРОПІ

  • ПІДХОДИТЬ ДЛЯ HR, КЕРІВНИКІВ І ВЛАСНИКІВ БІЗНЕСУ

20000 грн

ПРИДБАТИ ТЕСТ НА СЕРВІСНІСТЬ