СЕРВІС ДЛЯ МАСАЖНИХ САЛОНІВ
КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ПІДНЯТИ СЕРВІС У МАСАЖНОМУ САЛОНІ/СТУДІЇ ДО ВИСОКОГО РІВНЯ

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА НАВЧАННЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ?
ВИ - ВЛАСНИК МАСАЖНОГО САЛОНУ, АДМІНІСТРАТОР, МАСАЖИСТ І ХОЧЕТЕ НАВЧАТИСЯ ТА РОЗВИВАТИСЯ
ВИ МАЄТЕ ДОСВІД РОБОТИ У SPA, АЛЕ ХОЧЕТЕ ВИЙТИ НА НОВИЙ РІВЕНЬ
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

ВІДЕОКУРС
ДИВІТЬСЯ, СКІЛЬКИ ЗАХОЧЕТЕ І КОЛИ ЗРУЧНО

4900 ГРН/МІС
+ ЩОМІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM

12 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ
УРОКИ НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН
ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ
1. СЕРВІС У СПА ТА МАСАЖІ.
ЯК СТВОРИТИ ЧУДОВИЙ ДОСВІД
2. БРОНЮВАННЯ.
ЧОМУ ВАЖЛИВО ЗНАТИ, ДЛЯ КОГО ВИ ПРАЦЮЄТЕ.
3. СЕРВІС НА ЕТАПІ БРОНЮВАННЯ.
ЯК ПОКАЗАТИ, ЩО ВИ МАЄТЕ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ?
4. НАЙГІРШЕ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ КЛІЄНТА
ЯК СТВОРИТИ ГАРНЕ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ.
5. КАБІНИ ТА ПЕРЕВДЯГАННЯ.
ПРИВАТНІСТЬ БЕЗ "ФІТНЕС-ЕФЕКТУ".
6. ХАЛАТИ, ТАПКИ, БІЛИЗНА.
ДЕ МЕЖА МІЖ БЮДЖЕТОМ І ПРЕМІУМОМ.
7. КОМУНІКАЦІЯ ДО І ПІСЛЯ МАСАЖУ.
ЯК ГОВОРИТИ З КЛІЄНТОМ ГРАМОТНО.
8. СВІТЛО І ЗВУКИ.
ЯК СТВОРИТИ АТМОСФЕРУ ПОВНОГО РОЗСЛАБЛЕННЯ?
9. ЗАВЕРШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ.
ЯК ЗАЛИШИТИ КЛІЄНТА В ЗАХВАТІ.
10. ПІСЛЯ ПРОЦЕДУРИ.
ЯК НЕ ЗЛАМАТИ РОЗСЛАБЛЕНИЙ СТАН КЛІЄНТА.
11. НЕЗАДОВОЛЕНИЙ КЛІЄНТ.
ЯК ВИПРАВИТИ СИТУАЦІЮ І ПОВЕРНУТИ ДОВІРУ?
12. АВТОМАТИЧНА ЧИ ПЕРСОНАЛЬНА РОЗСИЛКА?
ЯК ЗАЛИШИТИ ПРАВИЛЬНЕ ВРАЖЕННЯ.
ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ

Олексій Селівон
Beauty Rehab
Я ВЛАСНИК ГРУПИ НЕВЕЛИКИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ САЛОННОГО БІЗНЕСУ (БЛИЗЬКО 50 ЛЮДЕЙ). НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ БУЛО НАЙБІЛЬШИМ ПОШТОВХОМ. МЕТОДИКА СЕРВІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ, ЯКУ ВОНА ПРОПОНУЄ Є ВОДНОЧАС ПРОСТОЮ І ДОВОЛІ ДІЄВОЮ. ЦЕ НЕ ПРО ПРАВИЛА ТА СТАНДАРТИ, НЕ ПРО КПІ І ЕФЕКТИВНІСТЬ, А ПРО ЛЮДЕЙ.
З ДОПОМОГОЮ АНАСТАСІЇ МИ ПРОТЯГОМ РОКУ ВПРОВАДЖУВАЛИ ЗМІНИ, ЯКІ ДАЛИ ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО ВСІМ КЛЮЧОВИМ ПОКАЗНИКАМ: НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ ВСЕ ЧАСТІШЕ, ЛТВ ЗРОСТАЄ, А ЛЮДИ ЙДУТЬ НА РОБОТУ З ЗАДОВОЛЕННЯМ. Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІЙ КОМАНДІ «ВЛАДИЧИНСЬКА КОНСАЛТИНГ» ЗА ЇХ ВКЛАД У НАШ РОЗВИТОК. РЕКОМЕНДУЮ УСІМ!

Ірина Філіпова
SpaDream
ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.

Анна Бажан
YourStudio
НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.

ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ
ЧОМУ ТРИВАЛІСТЬ ОДНОГО УРОКУ ЛИШЕ 3 ХВИЛИНИ?
ЧИ БУДЕ СЕРТИФІКАТ ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ?
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ КОМУНІКАЦІЯ ТА В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ФІДБЕК?
ЯК ДОВГО ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗАПИС КУРСУ?
В ЧОМУ ПЕРЕВАГА РІЧНОЇ ПІДПИСКИ?

ОБЕРІТЬ ФОРМАТ НАВЧАННЯ ДЛЯ СВОГО СПІВРОБІТНИКА
ЩОМІСЯЧНА ПІДПИСКА
4900 грн/міс
- ДОСТУП ДО 12 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ
- ПІДПИСКУ МОЖНА ВІДМІНИТИ В БУДЬ-ЯКИЙ МОМЕНТ
РІЧНА ПІДПИСКА
56800грн
від 49000 грн/рік
- ДОСТУП ДО 12 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ
- БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
VIP ПІДПИСКА
234000грн
149000 грн/рік
- РІЧНА ПІДПИСКА (49000 ГРН)
- VIP - ЩОМІСЯЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ З КОМАНДОЮ АНАСТАСІЇ (125000 ГРН)
- VIP - ПІДТРИМКА У ПРИВАТНІЙ ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ (40000 ГРН)
- VIP - СЕРВІС-ТЕСТ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ (20000 ГРН)
- ДОСТУП ДО 12 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
- ОПЛАТА ДВОМА ЧАСТИНАМИ