СЕРВІС ДЛЯ БАНКІВ
Курс для тих, хто бачить у сервісі ключ до успіху.
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА НАВЧАННЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ?
Співробітники змінюються і знову потрібно навчати?
Хочете, щоб співробітники краще працювали з Клієнтами?
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
ВІДЕОКУРС
ДИВІТЬСЯ, СКІЛЬКИ ЗАХОЧЕТЕ І КОЛИ ЗРУЧНО
4900 ГРН
+ МІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM
12 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ
УРОКИ НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН
ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ
1. ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС.
ЯК ПРАЦЮВАТИ ТАК, ЩОБ БІЛЬШЕ НЕ ДОВОДИЛОСЯ ШУКАТИ КЛІЄНТІВ.
2. РОЛІ КЛІЄНТА
ЯК ПЕРЕТВОРИТИ ЛЮДИНУ НА КЛІЄНТА БАНКУ І ЯКУ РОЛЬ У ЦЬОМУ ВІДІГРАЄ СЕРВІС.
3. ПИТАННЯ, ЯКІ ВИ ЗАДАЄТЕ КЛІЄНТУ
ЩО САМЕ ЗАПИТУВАТИ І ЯК ЦЕ ДОПОМАГАЄ СЕРВІСНО ДОПРОДАВАТИ.
4. РЕАКТИВНИЙ СЕРВІС
ЧОМУ МЕНЕДЖЕР МАЄ ДУМАТИ ЗА КЛІЄНТА І ДІЯТИ ПРОАКТИВНО.
5. ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ
ЯК ПОДЯКУВАТИ КЛІЄНТУ ЗА ДОВІРУ У ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ.
6. ПЕРШІ 100 ДНІВ ПІСЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ДОГОВОРУ
ЧОМУ ЦЕЙ ПЕРІОД ВАЖЛИВИЙ І ЯК КОМУНІКУВАТИ З КЛІЄНТОМ.
7. ПРИВОДИ ДЛЯ КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ
ЯКІ ПОДІЇ МОЖУТЬ СТАТИ СИГНАЛОМ ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ.
8. РЕКОМЕНДОВАНІ КЛІЄНТИ
ЧИ ВАРТО ПРОСИТИ ПРО РЕКОМЕНДАЦІЇ І В ЧОМУ ПЕРЕВАГА РЕКОМЕНДОВАНИХ КЛІЄНТІВ.
9. ІСНУЮЧІ КЛІЄНТИ
ЯК ЗБЕРІГАТИ ТА РОЗВИВАТИ ДОВГОСТРОКОВІ ВІДНОСИНИ.
10. КЛІЄНТ-ДРУГ
ЯК СТАТИ ДЛЯ КЛІЄНТА НЕ ПРОСТО ФІНАНСОВИМ РАДНИКОМ, А ОСОБИСТИМ РАДНИКОМ.
11. НЕЗАДОВОЛЕНІ КЛІЄНТИ
ЯК ВИПРАВИТИ СИТУАЦІЮ ТА ЗАЛИШИТИ ГАРНЕ ВРАЖЕННЯ.
12. КЛІЄНТ У ВІДДІЛЕННІ БАНКУ
ЧОМУ ВАЖЛИВО ЗНАТИ СВОЇХ ПРЕМІАЛЬНИХ КЛІЄНТІВ В ОБЛИЧЧЯ.
ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ
Олексій Селівон
Beauty Rehab
Я ВЛАСНИК ГРУПИ НЕВЕЛИКИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ САЛОННОГО БІЗНЕСУ (БЛИЗЬКО 50 ЛЮДЕЙ). НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ БУЛО НАЙБІЛЬШИМ ПОШТОВХОМ. МЕТОДИКА СЕРВІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ, ЯКУ ВОНА ПРОПОНУЄ Є ВОДНОЧАС ПРОСТОЮ І ДОВОЛІ ДІЄВОЮ. ЦЕ НЕ ПРО ПРАВИЛА ТА СТАНДАРТИ, НЕ ПРО КПІ І ЕФЕКТИВНІСТЬ, А ПРО ЛЮДЕЙ.
З ДОПОМОГОЮ АНАСТАСІЇ МИ ПРОТЯГОМ РОКУ ВПРОВАДЖУВАЛИ ЗМІНИ, ЯКІ ДАЛИ ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО ВСІМ КЛЮЧОВИМ ПОКАЗНИКАМ: НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ ВСЕ ЧАСТІШЕ, ЛТВ ЗРОСТАЄ, А ЛЮДИ ЙДУТЬ НА РОБОТУ З ЗАДОВОЛЕННЯМ. Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІЙ КОМАНДІ «ВЛАДИЧИНСЬКА КОНСАЛТИНГ» ЗА ЇХ ВКЛАД У НАШ РОЗВИТОК. РЕКОМЕНДУЮ УСІМ!
Ірина Філіпова
SpaDream
ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.
Анна Бажан
YourStudio
НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.
ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ
ЧОМУ ТРИВАЛІСТЬ ОДНОГО УРОКУ ЛИШЕ 3 ХВИЛИНИ?
ЧИ БУДЕ СЕРТИФІКАТ ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ?
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ КОМУНІКАЦІЯ ТА В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ФІДБЕК?
ЯК ДОВГО ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗАПИС КУРСУ?
В ЧОМУ ПЕРЕВАГА РІЧНОЇ ПІДПИСКИ?
Хочу оплатити підписку на рахунок. Це можливо?
ОБЕРІТЬ ФОРМАТ НАВЧАННЯ ДЛЯ СВОГО СПІВРОБІТНИКА
МІСЯЧНА ПІДПИСКА
4900 грн
- ДОСТУП ДО 12 УРОКІВ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ.
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ
РІЧНА ПІДПИСКА
56800грн
49000 грн
- ДОСТУП ДО 12 УРОКІВ ПРОТЯГОМ РОКУ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ
- БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
VIP ПІДПИСКА
234000грн
149000 грн
- РІЧНА ПІДПИСКА (49000 ГРН)
- VIP - ЩОМІСЯЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ З КОМАНДОЮ АНАСТАСІЇ (125000 ГРН)
- VIP - ПІДТРИМКА У ПРИВАТНІЙ ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ (40000 ГРН)
- VIP - СЕРВІС-ТЕСТ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ (20000 ГРН)
- ДОСТУП ДО 12 УРОКІВ ПРОТЯГОМ РОКУ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
- ОПЛАТА ДВОМА ЧАСТИНАМИ