СЕРВІС ДЛЯ КЛІНІК
КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ПІДНЯТИ СЕРВІС У КЛІНІЦІ ДО ВИСОКОГО РІВНЯ

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА НАВЧАННЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ?
ВИ - СПІВРОБІТНИК КЛІНІКИ (АДМІНІСТРАТОР, СЕРВІС-МЕНЕДЖЕР, ПОМІЧНИК, ЛІКАР) І ХОЧЕТЕ НАВЧАТИСЬ ТА РОЗВИВАТИСЬ
ВИ ВЖЕ МАЄТЕ ДОСВІД, АЛЕ ХОЧЕТЕ ВИЙТИ НА НОВИЙ РІВЕНЬ
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

ВІДЕОКУРС
ДИВІТЬСЯ, СКІЛЬКИ ЗАХОЧЕТЕ І КОЛИ ЗРУЧНО

4900 ГРН/МІС
+ ЩОМІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM

15 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ
УРОКИ НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН
ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ
МОДУЛЬ 1. КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТОМ ПО ТЕЛЕФОНУ
1. ВІЗИТ КЛІЄНТА.
ЧОМУ ПАЦІЄНТИ ПРИХОДЯТЬ У КЛІНІКУ?
2. ЩО ТРИГЕРИТЬ КЛІЄНТА.
ЩО НАЙБІЛЬШ ДРАТУЄ ПАЦІЄНТА І ЯК ЦЕ ВИПРАВИТИ.
3. ДЗВІНОК КЛІЄНТА.
ЯК БУДУВАТИ ВІДНОСИНИ З ПАЦІЄНТОМ У ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ?
4. ШЛЯХ КЛІЄНТА ВІД ДЗВІНКА ДО ВІЗИТУ.
КОМУНІКАЦІЯ З ПАЦІЄНТОМ ДО ЙОГО ВІЗИТУ У КЛІНІКУ.
МОДУЛЬ 2. ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТОМ ПІД ЧАС ВІЗИТУ
1. ЗУСТРІЧ КЛІЄНТА.
ЯК СПРАВИТИ ГАРНЕ ВРАЖЕННЯ НА ПАЦІЄНТА ПІД ЧАС ЙОГО ВІЗИТУ.
2. РОДИЧІ ПАЦІЄНТА.
ЛЮДИ, ЯКІ ПОРУЧ З ПАЦІЄНТОМ, ТАКОЖ НАШІ КЛІЄНТИ. ЯК ПРАВИЛЬНО ПРОЯВИТИ ДО НИХ ТУРБОТУ ДО НИХ?
3. ШЛЯХ ДО КАБІНЕТУ.
ЯК ЗРОБИТИ ЙОГО КОМФОРТНИМ ДЛЯ ПАЦІЄНТА?
4. В КАБІНЕТІ ЛІКАРЯ.
ОБГОВОРИМО, ЯК ЛІКАРЮ ПРАВИЛЬНО СЕБЕ ПОВОДИТИ ІЗ ПАЦІЄНТОМ.
5.КОНСУЛЬТАЦІЯ ЛІКАРЯ.
ЯКУ МАНЕРУ СПІЛКУВАННЯ ОБРАТИ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ ІЗ ПАЦІЄНТОМ?
6. ЗАВЕРШЕННЯ КОНСУЛЬТАЦІЇ.
ПІДСУМОК КОНСУЛЬТАЦІЇ. ЧОМУ ПАЦІЄНТИ НЕ ВИКОНУЮТЬ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЛІКАРІВ?
МОДУЛЬ 3. КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТОМ ПІCЛЯ ПРОЦЕДУРИ
1. ПІСЛЯ ВІЗИТУ.
ВЗАЄМОДІЯ АДМІНІСТРАТОРА І ПАЦІЄНТА ПІСЛЯ ВІЗИТУ У КЛІНІКУ.
2. ОПЛАТА ПОСЛУГИ.
КОМУНІКАЦІЯ З ПАЦІЄНТОМ ПІД ЧАС ОПЛАТИ.
3. ЗАПИС НА НАСТУПНИЙ ВІЗИТ.
ЯК ПРОПОНУВАТИ ПАЦІЄНТУ НАСТУПНІ ПОСЛУГИ ЧЕРЕЗ ПІКЛУВАННЯ ПРО НЬОГО.
4. КОМУНІКАЦІЯ ПІСЛЯ ВІЗИТУ.
ЯК ПІДТРИМУВАТИ ДОВГОСТРОКОВІ ВІДНОСИНИ З ПАЦІЄНТОМ?
5. НЕЗАДОВОЛЕНІ КЛІЄНТИ.
ОБГОВОРИМО, ЩО НЕ МОЖНА ГОВОРИТИ КЛІЄНТАМ, А ТАКОЖ ЯК ЗАЛАГОДИТИ НЕПРИЄМНІ СИТУАЦІЇ, ЩО МОЖУТЬ СТАТИСЯ.
6. ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ

ОЛЕНА ГУМЕНЮК
Клініка EmCell
ТРЕНІНГ БУВ РЕВОЛЮЦІЙНИМ, МИ ЗМІНИЛАСЯ, КОМПАНІЯ РОЗВИВАЛАСЯ, МИ СТАВИЛИ НОВІ ЦІЛІ І ЇХ ДОСЯГАЛИ. СЕКРЕТНИЙ СЕРВІС СТАВ НАШИМ КРЕДО І РЕЛІГІЄЮ. СЕРВІС- ЦЕ ТЕ, ЩО ЯКІСНО ВИРІЗНЯЄ ОДНУ КОМПАНІЮ З-ПОМІЖ ІНШИХ. МИ ПРАГНУЛИ СТАЛИ КРАЩИМИ, НАМ ПОДОБАЛОСЯ САМИМ БУТИ НОВАТОРАМИ, І ЩОРАЗУ ПРАГНУТИ БІЛЬШЕ. МИ ВИРОСЛИ КІЛЬКІСНО І ЯКІСНО. БЕЗ АНАСТАСІЇ І ЇЇ ЗНАНЬ ЗМІНИ В КОМПАНІЇ БУЛИ Б НЕМОЖЛИВІ. ОТРИМАНІ ЗНАННЯ ЗМІНИЛИ КОМПАНІЮ І ЛЮДЕЙ. СЕРВІС -ЦЕ ВЖЕ НЕВІДʼЄМНА ЧАСТИНА КОМПАНІЇ «ЕМСЕЛ».

ОЛЬГА ГУРЧАК
Запорізька обласна клінічна лікарня
ВАЖАЮ, ЩО В НАС, ЯК В НІКОГО, УНІКАЛЬНИЙ ДОСВІД- МИ ДЕРЖАВНА ЛІКАРНЯ! ПРОХОДИЛИ НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ СПОЧАТКУ НЕВЕЛИЧКОЮ ГРУПОЮ, ПОТІМ АНАСТАСІЯ ПРАЦЮВАЛА ВЖЕ В ЛІКАРНІ З КОМАНДОЮ! ЦЕ НЕЙМОВІРНИЙ ПРОЄКТ (САМЕ З ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ), ЦЕ ТЕ, ЩО ЗМІНЮЄ ТВОЄ ВІДНОШЕННЯ ДО ОТОЧУЮЧИХ ТА ДО САМОГО СЕБЕ. ЦЕ НЕ «БЛА БЛА», А НАУКА І КРОПІТКА ПРАЦЯ, А АНАСТАСІЯ - ДУЖЕ ТАЛАНОВИТИЙ ТА ЦІКАВИЙ ВИКЛАДАЧ! МИ ДУЖЕ ВДЯЧНІ ЗА НАВЧАННЯ І ПРОДОВЖУЄМО ПРАЦЮВАТИ В ЦЬОМУ НАПРЯМКУ! АНАСТАСІЯ, ДЯКУЄМО ВАМ ВІД ЗОКЛ!

ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ
ЧОМУ ТРИВАЛІСТЬ ОДНОГО УРОКУ ЛИШЕ 3 ХВИЛИНИ?
ЧИ БУДЕ СЕРТИФІКАТ ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ?
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ КОМУНІКАЦІЯ ТА В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ФІДБЕК?
ЯК ДОВГО ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗАПИС КУРСУ?
В ЧОМУ ПЕРЕВАГА РІЧНОЇ ПІДПИСКИ?

ОБЕРІТЬ ФОРМАТ НАВЧАННЯ ДЛЯ СВОГО СПІВРОБІТНИКА
ЩОМІСЯЧНА ПІДПИСКА
4900 грн/міс
- ДОСТУП ДО 15 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ
- ПІДПИСКУ МОЖНА ВІДМІНИТИ В БУДЬ-ЯКИЙ МОМЕНТ
РІЧНА ПІДПИСКА
56800грн
від 49000 грн/рік
- ДОСТУП ДО 15 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ
- БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
VIP ПІДПИСКА
234000грн
149000 грн/рік
- РІЧНА ПІДПИСКА (49000 ГРН)
- VIP - ЩОМІСЯЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ З КОМАНДОЮ АНАСТАСІЇ (125000 ГРН)
- VIP - ПІДТРИМКА У ПРИВАТНІЙ ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ (40000 ГРН)
- VIP - СЕРВІС-ТЕСТ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ (20000 ГРН)
- ДОСТУП ДО 15 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
- ОПЛАТА ДВОМА ЧАСТИНАМИ