ВХІД

ДАВАЙТЕ ЗНАЙОМИТИСЯ 

 

ПРИВІТ! Я – АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА

  • Я – ЕКСПЕРТКА №1 З СЕРВІСУ В УКРАЇНІ
  • ЗАСНОВНИЦЯ VLADYCHYNSKA CONSULTING
  • АВТОРКА ТА ВИКЛАДАЧКА ПЕРШОЇ В УКРАЇНІ ШКОЛИ СЕРВІСУ КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ БІЗНЕС ШКОЛИ
  • ЄДИНА СЕРТИФІКОВАНА КОНСУЛЬТАНТКА З ПОБУДОВИ СИСТЕМИ СЕРВІСУ В СХІДНІЙ ЄВРОПІ ЗА МЕТОДОЛОГІЄЮ DIJULIUSGOUP
  • ПРОФЕСІЙНА СПІКЕРКА АСОЦІАЦІЇ СПІКЕРІВ В НЬЮ-ЙОРКУ
  • ВИПУСКНИЦЯ DISNEY INSTITUTE ТА ЦЕНТРУ ЛІДЕРСТВА RITZ-CARLTON
  • СТВОРЮЮ СЕРВІС ДЛЯ КОМПАНІЙ МАЙБУТНЬОГО ТА ВКЛЮЧАЮ СЕРВІСНЕ МИСЛЕННЯ. 

МОЯ МІСІЯ - ОНОВЛЮВАТИ ВРАЖЕННЯ КЛІЄНТА І СПІВРОБІТНИКА, ЩОБ ВОНИ МОГЛИ ЗМІНЮВАТИ ЦІЛІ ГАЛУЗІ.

ПРИВІТ! Я – АНАСТАСІЯ ВЛАДИЧИНСЬКА

Я – ЕКСПЕРТКА №1 З СЕРВІСУ В УКРАЇНІ

ЗАСНОВНИЦЯ VLADYCHYNSKA CONSULTING

АВТОРКА ТА ВИКЛАДАЧКА ПЕРШОЇ В УКРАЇНІ ШКОЛИ СЕРВІСУ КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКОЇ БІЗНЕС ШКОЛИ

ЄДИНА СЕРТИФІКОВАНА КОНСУЛЬТАНТКА З ПОБУДОВИ СИСТЕМИ СЕРВІСУ В СХІДНІЙ ЄВРОПІ ЗА МЕТОДОЛОГІЄЮ DIJULIUSGOUP

ПРОФЕСІЙНА СПІКЕРКА АСОЦІАЦІЇ СПІКЕРІВ В НЬЮ-ЙОРКУ

ВИПУСКНИЦЯ DISNEY INSTITUTE ТА ЦЕНТРУ ЛІДЕРСТВА RITZ-CARLTON

СТВОРЮЮ СЕРВІС ДЛЯ КОМПАНІЙ МАЙБУТНЬОГО ТА ВКЛЮЧАЮ СЕРВІСНЕ МИСЛЕННЯ.

МОЯ МІСІЯ - ОНОВЛЮВАТИ ВРАЖЕННЯ КЛІЄНТА І СПІВРОБІТНИКА, ЩОБ ВОНИ МОГЛИ ЗМІНЮВАТИ ЦІЛІ ГАЛУЗІ.

Я ПРАЦЮВАЛА З ТАКИМИ КОМПАНІЯМИ ЯК 

Я ПРАЦЮВАЛА З ТАКИМИ КОМПАНІЯМИ ЯК 

БУЛА В ЕФІРІ АМЕРИКАНСЬКОГО І АВСТРАЛІЙСЬКОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ,

ПИСАЛА СТАТТІ ДЛЯ

БУЛА В ЕФІРІ АМЕРИКАНСЬКОГО І АВСТРАЛІЙСЬКОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ,

ПИСАЛА СТАТТІ ДЛЯ

ЩО ПОЧИТАТИ

Revolutionizing Service to Keep 90% of High Ticket Clients

ЧИТАТИ СТАТТЮ

5 Things a Business Should Do to Create a Wow! Customer Experience

ЧИТАТИ СТАТТЮ

How to Successfully Reopen a Restaurant After the Shutdown

ЧИТАТИ СТАТТЮ

«Потрібно трохи приглушити своє его, аби стати сервісним»

ЧИТАТИ СТАТТЮ

Про внутрішній сервіс: як зрозуміти, що компанія не цінує своїх співробітників?

ЧИТАТИ СТАТТЮ

Маркетинг без витрат, або Як знайти нафту на своєму городі

ЧИТАТИ СТАТТЮ

Я ВКЛЮЧАЮ СЕРВІСНЕ МИСЛЕННЯ У ВАШИХ СПІВРОБІТНИКІВ. 

ДЛЯ ЧОГО?

ЩОБ ВАША КОМПАНІЯ ВІДІРВАЛАСЬ ВІД КОНКУРЕНТІВ НАЗАВЖДИ

КУРСИ. КОРОТКІ ТА ПРАКТИЧНІ

ДЛЯ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ МІСЯЧНИЙ ДОСТУП ДО БУДЬ ЯКОГО КУРСУ БЕЗКОШТОВНИЙ

СЕРВІС ДЛЯ БАНКІВ

ЯК СПІЛКУВАТИСЯ З КОЖНИМ КЛІЄНТОМ ЯК З VIP

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ SPA

СТВОРІТЬ ПРЕМІАЛЬНИЙ СЕРВІС.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ МАСАЖНИХ САЛОНІВ

ЯК СПІЛКУВАТИСЯ З ГОСТЕМ ВІД БРОНЮВАННЯ МАСАЖУ ДО ЗАВЕРШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ І ПІСЛЯ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ Б'ЮТІ

ВІД ДЗВІНКА ДО ПОСЛУГИ.
ДЛЯ АДМІНІСТРАТОРІВ ТА МАЙСТРІВ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ КЛІНІК

ЯК АДМІНІСТРАТОРАМ, ЛІКАРЯМ ТА МЕДСЕСТРАМ СПІЛКУВАТИСЯ З ПАЦІЄНТАМИ НА КОЖНОМУ ЕТАПІ ВЗАЄМОДІЇ. 

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ ОНЛАЙН-МАГАЗИНІВ

ЯК ПРОДАВЦЮ ЗБІЛЬШУВАТИ ПРОДАЖІ ЧЕРЕЗ СЕРВІС. ПРОСТІ КРОКИ ТА ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ ОФЛАЙН-МАГАЗИНІВ

ЯК ПРОДАВЦЮ ЗБІЛЬШУВАТИ ПРОДАЖІ ЧЕРЕЗ СЕРВІС. ПРОСТІ КРОКИ ТА ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ
РЕСТОРАНІВ

ВІД ХОСТЕС
І НАЗАД ДО ХОСТЕС. ЯК НАДАВАТИ WOW-СЕРВІС.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ B2B

ЯК БУДУВАТИ ВІДНОСИНИ З КЛІЄНТОМ У СФЕРІ B2B
ВІД ПРОДАЖУ ДО ПОСТАЧАННЯ ПОСЛУГИ/ТОВАРУ І ДО РЕКЛАМАЦІЙ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ ГОТЕЛІВ ТА ГОТЕЛЬЧИКІВ

ЯК СЕРВІСНО СПІЛКУВАТИСЯ З ГОСТЕМ ВІД БРОНЮВАННЯ НОМЕРУ ДО ВИСЕЛЕННЯ ІЗ ГОТЕЛЮ.

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

СЕРВІС ДЛЯ КЕРІВНИКІВ

ЯК ЗНАХОДИТИ ТА УТРИМУВАТИ СЕРВІСНИХ СПІВРОБІТНИКІВ.

ЧЕКАЮ НА СТАРТ КУРСУ "СЕРВІС ДЛЯ КЕРІВНИКІВ"

ПОВІДОМИТИ ПРО ЗАПУСК x

СЕРВІС ДЛЯ ТУРАГЕНЦІЙ

ЯК МЕНЕДЖЕРУ ПОКРАЩИТИ КОМУНІКАЦІЮ З КЛІЄНТОМ НА ВСІХ ЕТАПАХ ВЗАЄМОДІЇ.

ЧЕКАЮ НА СТАРТ КУРСУ "СЕРВІС ДЛЯ ТУРАГЕНЦІЙ"

ПОВІДОМИТИ ПРО ЗАПУСК x

СЕРВІС ДЛЯ МЕБЛЕВИКІВ

ЯК ПОЛІПШИТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.


ЧЕКАЮ НА СТАРТ КУРСУ "СЕРВІС ДЛЯ МЕБЛЕВИКІВ"

ПОВІДОМИТИ ПРО ЗАПУСК x

НЕ ЗНАЙШЛИ КУРС, ЯКИЙ ВАМ ПОТРІБЕН?

НАПІШІТЬ МЕНІ, ЯКИЙ КУРС ВАС ЦІКАВИТЬ, ЩОБ ДОПОМОГТИ МЕНІ СТВОРЮВАТИ ДЛЯ ВАС ТІЛЬКИ АКТУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ

ЗАПИТУЙТЕ БУДЬ-ЩО.
Я ТУТ, ЩОБ ВІДПОВІСТИ

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПОВІДОМЛЕННЯ!