ВХІД

СЕРВІС ДЛЯ SPA

 

КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ПІДНЯТИ СЕРВІС У SPA ДО ВИСОКОГО РІВНЯ

 

 

КУПИТИ ЗАРАЗ

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?

НЕ ВИСТАЧАЄ ЧАСУ НА НАВЧАННЯ СВОЇХ СПІВРОБІТНИКІВ?

ВИ -  ВЛАСНИК SPA, АДМІНІСТРАТОР, МАСАЖИСТ АБО СПА-ТЕРАПЕВТ І ХОЧЕТЕ НАВЧАТИСЯ ТА РОЗВИВАТИСЯ

ВИ МАЄТЕ ДОСВІД РОБОТИ У SPA, АЛЕ ХОЧЕТЕ ВИЙТИ НА НОВИЙ РІВЕНЬ

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ 

 

ВІДЕОКУРС


ДИВІТЬСЯ, СКІЛЬКИ ЗАХОЧЕТЕ І КОЛИ ЗРУЧНО

 

4900 ГРН/МІС


+ ЩОМІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM

 

14 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ


УРОКИ НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН

ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ

1. ВИ ТОЧНО СПА?

ЯК ЗРОЗУМІТИ, ХТО ВИ ДЛЯ КЛІЄНТА.

2. БРОНЮВАННЯ.

ЧОМУ ВАЖЛИВО ЗНАТИ, ДЛЯ КОГО ВИ ПРАЦЮЄТЕ.

3. СЕРВІС НА ЕТАПІ БРОНЮВАННЯ.

ЯК ПОКАЗАТИ, ЩО ВИ МАЄТЕ ВИСОКИЙ РІВЕНЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ?

4. НАЙГІРШЕ ЗАПИТАННЯ ДЛЯ КЛІЄНТА

ЯК СТВОРИТИ ГАРНЕ ПЕРШЕ ВРАЖЕННЯ.

5. КАБІНИ ТА ПЕРЕВДЯГАННЯ.

ПРИВАТНІСТЬ БЕЗ "ФІТНЕС-ЕФЕКТУ".

6. ХАЛАТИ, ТАПКИ, БІЛИЗНА.

ДЕ МЕЖА МІЖ БЮДЖЕТОМ І ПРЕМІУМОМ.

7. КОМУНІКАЦІЯ ДО І ПІСЛЯ МАСАЖУ.

ЯК ГОВОРИТИ З КЛІЄНТОМ ГРАМОТНО.

8. СВІТЛО І ЗВУКИ.

ЯК СТВОРИТИ АТМОСФЕРУ ПОВНОГО РОЗСЛАБЛЕННЯ?

9. ЗАВЕРШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ.

ЯК ЗАЛИШИТИ КЛІЄНТА В ЗАХВАТІ.

10. ПІСЛЯ ПРОЦЕДУРИ.

ЯК НЕ ЗЛАМАТИ РОЗСЛАБЛЕНИЙ СТАН КЛІЄНТА.

11. НЕЗАДОВОЛЕНИЙ КЛІЄНТ.

ЯК ВИПРАВИТИ СИТУАЦІЮ І ПОВЕРНУТИ ДОВІРУ?

12. АВТОМАТИЧНА ЧИ ПЕРСОНАЛЬНА РОЗСИЛКА?

ЯК ЗАЛИШИТИ ПРАВИЛЬНЕ ВРАЖЕННЯ.

13. АУДИТОРІЯ СПА.

ЯК КЛІЄНТИ ФОРМУЮТЬ ВАШЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ?

14. КОМАНДА СПА.

ЯК СПІВРОБІТНИКИ ВПЛИВАЮТЬ НА СЕРВІС І ЧИ ВАРТО РОБИТИ ЗАУВАЖЕННЯ КЛІЄНТАМ?

ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

КУПИТИ ЗАРАЗ

ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ

Олексій Селівон
Beauty Rehab

Я ВЛАСНИК ГРУПИ НЕВЕЛИКИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ САЛОННОГО БІЗНЕСУ (БЛИЗЬКО 50 ЛЮДЕЙ). НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ БУЛО НАЙБІЛЬШИМ ПОШТОВХОМ. МЕТОДИКА СЕРВІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ, ЯКУ ВОНА ПРОПОНУЄ Є ВОДНОЧАС ПРОСТОЮ І ДОВОЛІ ДІЄВОЮ. ЦЕ НЕ ПРО ПРАВИЛА ТА СТАНДАРТИ, НЕ ПРО КПІ І ЕФЕКТИВНІСТЬ, А ПРО ЛЮДЕЙ.
З ДОПОМОГОЮ АНАСТАСІЇ МИ ПРОТЯГОМ РОКУ ВПРОВАДЖУВАЛИ ЗМІНИ, ЯКІ ДАЛИ ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО ВСІМ КЛЮЧОВИМ ПОКАЗНИКАМ: НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ ВСЕ ЧАСТІШЕ, ЛТВ ЗРОСТАЄ, А ЛЮДИ ЙДУТЬ НА РОБОТУ З ЗАДОВОЛЕННЯМ. Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІЙ КОМАНДІ «ВЛАДИЧИНСЬКА КОНСАЛТИНГ» ЗА ЇХ ВКЛАД У НАШ РОЗВИТОК. РЕКОМЕНДУЮ УСІМ!

Ірина Філіпова
SpaDream

ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.

Анна Бажан
YourStudio

НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.

ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ

ОБЕРІТЬ ФОРМАТ НАВЧАННЯ ДЛЯ СВОГО СПІВРОБІТНИКА

ЩОМІСЯЧНА ПІДПИСКА

 

4900 грн/міс

  • ДОСТУП ДО 14 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ
  • ПІДПИСКУ МОЖНА ВІДМІНИТИ В БУДЬ-ЯКИЙ МОМЕНТ

 

КУПИТИ

РІЧНА ПІДПИСКА

56800грн

від 49000 грн/рік

  • ДОСТУП ДО 14 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
  • МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
  • ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ
  • БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
  • БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"

 

КУПИТИ

VIP ПІДПИСКА

234000грн

149000 грн/рік

  • РІЧНА ПІДПИСКА (49000 ГРН)
  • VIP - ЩОМІСЯЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ З КОМАНДОЮ АНАСТАСІЇ (125000 ГРН)
  • VIP -  ПІДТРИМКА У ПРИВАТНІЙ  ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ (40000 ГРН)
  • VIP -  СЕРВІС-ТЕСТ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ (20000 ГРН)
  • ДОСТУП ДО 14 УРОКІВ ПРОТЯГОМ ЧАСУ ПІДПИСКИ
  • МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
  • ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
  • ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
  • ОПЛАТА ДВОМА ЧАСТИНАМИ

 

КУПИТИ

ЗАПИТУЙТЕ БУДЬ-ЩО.
Я ТУТ, ЩОБ ВІДПОВІСТИ

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ПОВІДОМЛЕННЯ!