СЕРВІС ДЛЯ КЕРІВНИКІВ
КУРС ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ СТАТИ NEW SCHOOL КЕРІВНИКОМ
ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС?
ВІД ВАС ЙДУТЬ СПІВРОБІТНИКИ, А НОВІ НЕ ХОЧУТЬ ПРАЦЮВАТИ?
ВИ ВІДЧУВАЄТЕ, ЩО СТАРА МОДЕЛЬ КЕРІВНИЦТВА НЕ ЕФЕКТИВНА І ВЖЕ НЕ ПРАЦЮЄ
ВИ ХОЧЕТЕ БУДУВАТИ ДОВІРУ, А НЕ ТИСНУТИ НА ПРАЦІВНИКІВ АВТОРИТЕТОМ
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
ВІДЕОКУРС
ДИВІТЬСЯ, СКІЛЬКИ ЗАХОЧЕТЕ І КОЛИ ЗРУЧНО
6900 ГРН
+ МІСЯЧНА ПІДТРИМКА В TELEGRAM
10 УРОКІВ + ТЕСТУВАННЯ
УРОКИ НЕ БІЛЬШЕ
3-Х ХВИЛИН
ПРОГРАМА.
БУДЕ ГАРЯЧЕ
1. ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС.
ЧИ ГОТОВІ ВИ ПОСТАВИТИ ПІД СУМНІВ ПОСТРАДЯНСЬКУ СИСТЕМУ КЕРІВНИЦТВА.
2. ХТО ТАКИЙ СЕРВІСНИЙ КЕРІВНИК.
ЯК ЗМІНИЛАСЯ СТАРА ПОЗИЦІЯ КЕРІВНИКА В НОВОМУ СВІТІ.
3. РІЗНИЦЯ МІЖ "СЕРВІСНИЙ КЕРІВНИК" ТА "ЭФФЕКТИВНЫЙ РУКОВОДИТЕЛЬ"
ЧИ МОЖНА ОТОТОЖНЮВАТИ ЦІ ПОНЯТТЯ.
4. СТАВЛЕННЯ КЕРІВНИКА ДО ПРАЦІВНИКІВ.
ЯК НАДСИЛАТИ ПРАЦІВНИКАМ МЕСЕДЖ - "ВИ ВАЖЛИВІ".
5. ХТО ТАКИЙ ПОГАНИЙ КЕРІВНИК?
ЧОМУ ВАЖЛИВО НАДИХАТИ ПРАЦІВНИКІВ ТА ДЯКУВАТИ ЇМ.
6. МОТИВАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ.
ЯК ВИБІР СПОСОБУ МОТИВАЦІЇ ВПЛИВАЄ НА ЇХ РОБОТУ.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА НА ШЛЯХУ ПРАЦІВНИКА В КОМПАНІЇ
ЯК ПОВОДИВИСЯ КЕРІВНИКУ НА ВСІХ ЕТАПАХ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ І РОБОТИ ПРАЦІВНИКА.
8. РИСИ ХОРОШОГО КЕРІВНИКА.
ЯК СТАТИ ХОРОШИМ КЕРІВНИКОМ В ОЧАХ ПРАЦІВНИКІВ.
9. ПРИЄМНОСТІ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ.
ЧИ ВАРТО ВСТАНОВЛЮВАТИ ХОРОШІ ВІДНОСИТИ З ПРАЦІВНИКАМИ І НАВІЩО.
10. ЧЕСНЕ ПИТАННЯ ДО СЕБЕ.
ЯК ВИ ЩОДНЯ ВЕДЕТЕ СЕБЕ ІЗ ПРАЦІВНИКАМИ І КОЛЕГАМИ.
ДОДАТКОВО: ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
ВІДГУКИ МОЇХ СТУДЕНТІВ
Олексій Селівон
Beauty Rehab
Я ВЛАСНИК ГРУПИ НЕВЕЛИКИХ КОМПАНІЙ НА РИНКУ САЛОННОГО БІЗНЕСУ (БЛИЗЬКО 50 ЛЮДЕЙ). НАВЧАННЯ У АНАСТАСІЇ БУЛО НАЙБІЛЬШИМ ПОШТОВХОМ. МЕТОДИКА СЕРВІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ, ЯКУ ВОНА ПРОПОНУЄ Є ВОДНОЧАС ПРОСТОЮ І ДОВОЛІ ДІЄВОЮ. ЦЕ НЕ ПРО ПРАВИЛА ТА СТАНДАРТИ, НЕ ПРО КПІ І ЕФЕКТИВНІСТЬ, А ПРО ЛЮДЕЙ.
З ДОПОМОГОЮ АНАСТАСІЇ МИ ПРОТЯГОМ РОКУ ВПРОВАДЖУВАЛИ ЗМІНИ, ЯКІ ДАЛИ ВІДЧУТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПО ВСІМ КЛЮЧОВИМ ПОКАЗНИКАМ: НАС РЕКОМЕНДУЮТЬ ВСЕ ЧАСТІШЕ, ЛТВ ЗРОСТАЄ, А ЛЮДИ ЙДУТЬ НА РОБОТУ З ЗАДОВОЛЕННЯМ. Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІЙ КОМАНДІ «ВЛАДИЧИНСЬКА КОНСАЛТИНГ» ЗА ЇХ ВКЛАД У НАШ РОЗВИТОК. РЕКОМЕНДУЮ УСІМ!
Ірина Філіпова
SpaDream
ШКОЛА СЕРВІСУ АНАСТАСІЇ - ЦЕ НЕ ЛИШЕ ПРО «ЗМІНИТИ БІЗНЕС, ПРОЦЕСИ, СТАТИ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИМИ, СЕРВІСНИМИ, ЛОЯЛЬНИМИ», ЦЕ ШВИДШЕ ПЕРЕПРОШИТИ І СВІЙ ВЛАСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПІДВИЩИТИ ЗАПИТИ ДО ЖИТТЯ НАСТІЛЬКИ, ЩО ЦЕ СТАЛО ДНК. НЕ ПОГОДЖУВАТИСЬ НА МЕНШЕ, ЛЮБИТИ ЛЮДЕЙ, ЯКИМ ПРОДАЄШ ПОСЛУГУ ЧИ ТОВАР. А ДАЛІ ВОНО ЯК ПОМАХОМ ІМПЛЕМЕНТУЄТЬСЯ НА БІЗНЕС, СИСТЕМИ, ЛЮДЕЙ. Я НЕ ЗНАЮ, ЯК ТИ ЦЕ РОБИШ. АЛЕ ЦЕ ПРАЦЮЄ.
ШКОЛА СЕРВІСУ СТАЛА ДЛЯ МЕНЕ ПЕРЕЛОМНИМ МОМЕНТОМ ВЗАГАЛІ У ВЗАЄМОДІЇ З ЛЮДЬМИ.
Анна Бажан
YourStudio
НАВЧАЛАСЯ НА КУРСІ У АНАСТАСІЇ, ТА НЕОДНОРАЗОВО ВІДВІДУВАЛА ОКРЕМІ ЛЕКЦІЇ. ЦЕ ВАЖКО ПОЯСНИТИ) ТА ВСЕ Ж, ЦІ ЗНАННЯ ЗМІНЮЮТЬ СВІТОГЛЯД, ПІДХІД ДО БІЗНЕСУ ДО ЖИТТЯ ДО СЕБЕ ТА ОТОЧУЮЧИХ.
ДОСВІД ЯКИЙ ВОНА ОТРИМАЛА, ВІДБИРАЛА ТА ПРАКТИКУВАЛА ПЕРЕДАЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ СЛОВАМИ ТА ПРИКЛАДАМИ, А ВІДЧУТТЯМИ. ТИ ЯК СТУДЕНТ, КЛІЄНТ ТОЙ ХТО ТОРКНУВСЯ ВЖЕ НЕ ЗАХОЧЕШ ПО ІНШОМУ, БО ТОБІ БУДЕ ХОТІТИСЯ ДАВАТИ ІНШИМ ТЕ, ЩО ХОТІВ БИ ОТРИМАТИ САМ! РЕКОМЕНДУЮ ЩИРО.
ПИТАННЯ І ВІДПОВІДІ
ЧОМУ ТРИВАЛІСТЬ ОДНОГО УРОКУ ЛИШЕ 3 ХВИЛИНИ?
ЧИ БУДЕ СЕРТИФІКАТ ПІСЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ?
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ КОМУНІКАЦІЯ ТА В ЯКОМУ ФОРМАТІ БУДЕ ФІДБЕК?
ЯК ДОВГО ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗАПИС КУРСУ?
В ЧОМУ ПЕРЕВАГА РІЧНОЇ ПІДПИСКИ?
Хочу оплатити підписку на рахунок. Це можливо?
ОБЕРІТЬ СВІЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ
МІСЯЧНА ПІДПИСКА
6900 грн
- ДОСТУП ДО 10 УРОКІВ ПРОТЯГОМ МІСЯЦЯ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ
РІЧНА ПІДПИСКА
86800грн
69000 грн
- ДОСТУП ДО 10 УРОКІВ ПРОТЯГОМ РОКУ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ПІДТРИМКА В ТЕЛЕГРАМ
- БОНУС - ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- БОНУС - ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
VIP ПІДПИСКА
234000грн
169000 грн
- РІЧНА ПІДПИСКА (69000 ГРН)
- VIP - ЩОМІСЯЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ З КОМАНДОЮ АНАСТАСІЇ (125000 ГРН)
- VIP - ПІДТРИМКА У ПРИВАТНІЙ ТЕЛЕГРАМ ГРУПІ (40000 ГРН)
- VIP - СЕРВІС-ТЕСТ ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ (20000 ГРН)
- ДОСТУП ДО 10 УРОКІВ ПРОТЯГОМ РОКУ
- МОЖЛИВІСТЬ НАДАВАТИ ДОСТУП ДО НАВЧАННЯ НОВИМ СПІВРОБІТНИКАМ
- ЧЕКЛИСТ "5 СПОСОБІВ ВРАЗИТИ ВАШИХ КЛІЄНТІВ"
- ДОСТУП ДО ВЕБІНАРУ "ЯК WOWНУТИ КЛІЄНТА"
- ОПЛАТА ДВОМА ЧАСТИНАМИ